Word jij een Scientias Hero? Slechts eenmalig 25 euro.

Steun populair-wetenschappelijke journalistiek
en ontvang vier gratis boeken per jaar!

• Je ontvangt het komende jaar 4 gratis populair-wetenschappelijke e-books (1e van de maand van ieder kwartaal) van Maven Publishing.
  • Je steunt de redactie van Scientias.
  • 100% van jouw gift wordt gebruikt om de server van Scientias of de redactieleden te betalen.
  • Je ontvangt aan het eind van het jaar een mail met daarin een overzicht waaraan jouw bedrag is besteed.
  • Samen met andere Hero’s mag je in de zomer stemmen op thema’s voor Scientias. Dit zijn thema’s waar we in een jaar vaker over gaan schrijven.

Geen abonnement
Je zit met Scientias Hero nergens aan vast. Het is geen abonnement. Je betaalt dus eenmalig 25 euro. Na twaalf maanden sturen we je een mail om je te herinneren dat het jaar er op zit en dat je optioneel opnieuw een jaar Scientias Hero kunt worden.

1 april: In Einsteins achtertuin
Schrijf je vandaag in en je ontvangt op 1 april het eerste e-book: In Einsteins achtertuin.

‘In Einsteins achtertuin’ is het waargebeurde verhaal van Amanda Gefter, die besloot samen met haar vader de grootste mysteries van het universum op te lossen. Ze verslonden alle beschikbare boeken en bluften zich onder valse voorwendselen naar binnen bij natuurkundecongressen om daar in gesprek te gaan met beroemde denkers als John Wheeler, Leonard Susskind en Stephen Hawking.

Gefter maakt de moeilijkste natuurkunde begrijpelijk, terwijl ze op hartverwarmende manier beschrijft hoe de band met haar vader zich ontwikkelt. Ze schrijft zowel geestig als ontroerend, nuchter en meeslepend.

Start direct als Scientias Hero!

Naam